Bestil demo





eSeller Cloud Platformen levere en robust skalerbar og fleksibel infrastruktur baseret på Microsoft Azure, SQL og .NET.

Features og funktioner

eSeller cloud tilbyder i standard en lang række features og funktioner. Dette gør det muligt at få en konkurrencedygtig webshop uden at skulle kode alt muligt fra bunden. De enkelte moduler skal blot konfigureres i admin eller via data integration til ERP systemet. Flere gange i året opdateres webshoppen automatisk med nye moduler. Læs mere om funktionaliteten her.

Sikker og pålidelig

Placeringen af vores platform er på Microsoft Azure samt et tæt samarbejde med sikkerhedseksperter sørger for at du kan sove trygt og roligt. Sikkerhedsopdateringerne rulles automatisk ud i servicevinduer.

Bestil demo

Klarna webshop betaling

| Af Peter Klindt / Ingen kommentarer

Klarna webshop betaling.

Klarna webshop fakturabetaling er særdeles populært i Sverige, Norge og Tyskland. ScanCommerce’s eSeller Cloud webshop giver mulighed for integration til Klarna fakturabetaling/afbetaling.

Klarna øger dit salg fordi du nu kan nå den målgruppe der ikke kan eller ønsker at betale kontant. Kunden kan ikke se den månedlige pris i kurven i en standard webshop. De ser prisen for produkterne, men når de har valgt Klarna betalingsformen og muligheden for afbetaling kan de se det månedlige afdrag inden købet afsluttes.

Klarna faktura betaling

Med Klarna faktura handler dine kunder først og fremmest trygt, de betaler altid først når varen er leveret. Klarna har risikoen og sørger for resten. En relativ stor andel af forbrugere er stadigt utrygge ved at handle i en webshop, Klarna faktura giver denne målgruppe mulighed for først at betale når varen er leveret og risikoen er væk. En stadigt større målgruppe benytter aktivt afdrags ordninger som en fast del af deres økonomi. Klarna giver dem en fleksibilitet i deres økonomi og en mulighed for at købe ind uden at være nervøs for at deres øvrige kreditter går  i rødt.

Klarna afbetaling

Klarna afbetaling giver dine kunder kredit og øger dermed deres købekraft. Klarna tilbyder en fast eller fleksibel afdragsordning. Kunden vælger selv perioden udfra Klarna’s forslag og kan derfor vælge det match der passer bedst til deres økonomiske situation. En stadigt større målgruppe benytter aktivt afdrags ordninger som en fast del af deres økonomi. Klarna giver dem en fleksibilitet i deres økonomi og en mulighed for at købe ind uden at være nervøs for at deres øvrige kreditter går  i rødt.

Sådan opsættes integrationen

Dit aftalenummer fra Klarna indsættes i betalingsmodulets administration (et Klarna abonnement er nødvendigt) og der oprettes en betalingsform (Klarna) i webshoppen eller i Dynamics NAV eller det ERP system du nu anvender.

Kontakt vores kundeservice på telefon 70 23 89 00 eller support@scancommerce.dk for yderligere information omkring Klarna webshop betaling. Integrationen er relativt nem at sætte op og giver specielt tryghed til dine skandinaviske og tyske kunder.

Du kan læse mere om dine fordele med Klarna webshop betaling her.

 

Tags:

Om Forfatteren

Peter Klindt er en usædvanlig erfaren herre i dansk e-handel. Han er administrerende direktør hos ScanCommerce, som han var med til at stifte i 1999. Peter har e-handel i blodet og et godt blik for at se muligheder i, hvordan it kan optimere forretningen.På vores blog, deler Peter ud af sin viden om online forretningsudvikling.

Ingen kommentarer

Skriv en kommentar