Bestil demo





eSeller Cloud Platformen levere en robust skalerbar og fleksibel infrastruktur baseret på Microsoft Azure, SQL og .NET.

Features og funktioner

eSeller cloud tilbyder i standard en lang række features og funktioner. Dette gør det muligt at få en konkurrencedygtig webshop uden at skulle kode alt muligt fra bunden. De enkelte moduler skal blot konfigureres i admin eller via data integration til ERP systemet. Flere gange i året opdateres webshoppen automatisk med nye moduler. Læs mere om funktionaliteten her.

Sikker og pålidelig

Placeringen af vores platform er på Microsoft Azure samt et tæt samarbejde med sikkerhedseksperter sørger for at du kan sove trygt og roligt. Sikkerhedsopdateringerne rulles automatisk ud i servicevinduer.

Bestil demo

E-handels strategi

Fokuser på innovation og markedsføring ikke teknik. Med en klart defineret strategi kan du komme tættere på dine kunder og vækste hurtigere.

Væksten i omsætningen på internettet, den stigende anvendelse af mobile enheder og en forventet invasion fra internationale spillere betyder at kravene til en klart defineret strategi stiger. En e-handels strategi der er klart defineret og eksekveret, kan ikke bare effektivisere, den kan skabe konkurrencefordele.

Vi har hele tiden fokus på at øge vores kunders konverteringsrater og online succes. Derfor har vi blandt andet introduceret eSeller Cloud webshop, der sikrer mange standard funktioner/features og muligheden for frit design.Vi frigiver månedligt nye opdateringer. Dette sikrer at du som kunde kan fokusere på innovation og markedsføring i stedet for teknik og udvikling.

Ved at gennemgå værdikæden der viser de aktiviteter, der skaber værdi i virksomheden, kan vi anvise en række muligheder, der kan udnyttes online. Det er muligt at knytte kunderne meget tæt til sig via webshops, der anvender værdiskabende data på en nyskabende måde.

Udviklingen går stærkt på internettet, derfor bør strategien revideres løbende, ellers risikerer man at ende som internettets svar på Matador’s manufakturhandler Albert Arnesen.

10 tiltag til overvejelse…

Har du overvejet hvilke vækstdrivere der skal sikre at omsætningen på internettet stiger igen i år ? Markedet stiger totalt set, julehandlen var et hit og black Friday fik 10 % af de internethandlende til tastaturet. Så en del vil sandsynligvis komme af sig selv, men resten kræver selvstændige initiativer.

 

  1. Debitor specifikke varesortimenter

Ikke alle dine varer er interessante for dine kunder, debitorspecifikke varer til debitor specifikke priser kan give adgang til nye markedssegmenter.

  1. Personalisering

Raptor og andre tjenester kan tilbyde varepræsentationer baseret på kunders tidligere adfærd, dette vil typisk kunne hæve omsætningen med 4-5 %. Smart advisering ved glemte indkøbskurve og målrettede tilbud er en del af pakken.

  1. Content

Content is King ! Er dine varepræsentationer I orden ? Er de formuleret godt og med dækkende beskrivelser ? Evnen til at fortælle en historie er afgørende for success. Så kom i gang med at forbedre tekster og billeder.

  1. Anvend filtre

Anvendelse af filtre sikrer at kunden hurtigt finder sine varer. Det kan være frustrerende at skulle finde varianter og lignende, filtrene sikrer at man hurtigt kommer til målet. Dette sikrer en højere grad af kundetilfredshed og dermed genkøb.

  1. Multi Channel og Vouchers

Ved at anvende Vouchers/rabatkoder kan man opnå en god synergi og sikre at kunden ikke handler hos konkurrenten. Rabatkoder og Vouchers kan trække kunder fra de fysiske butikker over i onlinebutikken og omvendt.

  1. Responsive design

Handlen via mobile enheder stiger eksplosivt. Har du tjekket, hvor godt dit website fungerer på mobile enheder for nylig? Med et responsive design kan du vise dit indhold optimalt uanset om brugeren benytter en PC, Ipad eller en smartphone, samtidigt betyder det ikke noget om der anvendes en mus eller det er ved hjælp af hånden og slide venlige menuer.

  1. Forsendelse/logistik

Er du konkurrencedygtig på logistikdelen ? Det er altid relevant at sammenligne sig med konkurrenterne.

  1. Anvend abonnementer eller automatisk genbestilling

Automatiske tilbud om en genbestilling ud fra ERP data hvor der kan beregnes en ”burn rate” er et fantastisk værktøj. Ex. hos kunder der har bestilt fyringsolie igennem flere år er det en relativ simpel manøvre at beregne hvornår det er tid til næste påfyldning. En e-mail med et godt tilbud 3-4 uger før det er tiden kan være effektivt.

  1. 2015 design

Pas på at dit design ikke kommer til at se for gammeldags ud, kunderne er hurtige til at bedømme virksomheden ud fra designet.

 Kontakt os for mere information.